gr en
-
1 min read

3 βασικά στάδια δημιουργίας μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, η παρουσία στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση. Μια ισχυρή ιστοσελίδα αποτελεί το ισχυρό θεμέλιο αυτής της online παρουσίας και προσελκύει πελάτες, χτίζοντας παράλληλα φήμη.

  • Παγκοσμίως: Δημιουργούνται περίπου 2 δισεκατομμύρια νέες ιστοσελίδες κάθε χρόνο.
  • Ελλάδα: Στη χώρα μας, δημιουργούνται περίπου 500.000 νέες ιστοσελίδες κάθε χρόνο.

Ωστόσο, η δημιουργία μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας δεν είναι απλή υπόθεση. Απαιτεί στρατηγική, προσεκτικό σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτιστοποίηση.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε τα 3 βασικά στάδια που οδηγούν στη δημιουργία μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας:

Στρατηγική Περιεχομένου

Το πρώτο και κρισιμότερο στάδιο κατασκευής μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας. Πρόκειται ουσιαστικά για τη στρατηγική επικοινωνίας της επιχείρησης. Είναι κρίσιμο για κάθε επιχείρηση να έχει τα κατάλληλα κείμενα στην ιστοσελίδα της. Βοηθούν πολύ στις online πωλήσεις.

Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεσματικής στρατηγικής περιεχομένου είναι η καλή γνώση του κοινού στο οποίο απευθύνεται η εκάστοτε επιχείρηση, με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτών (ανάγκες, προβλήματα, φιλοδοξίες κ.α.).

Η επίκληση στο συναίσθημα είναι απαραίτητη προϋπόθεση στην επικοινωνία προς τον καταναλωτή!

» Οι αγοραστές δεν αγοράζουν με βάση τη λογική αλλά με βάση το συναίσθημα. Η λογική απλώς ακολουθεί για να δικαιολογήσει την απόφαση που λήφθηκε με βάση το συναίσθημα.

Η καλή γνώση του συναισθηματικού status του ιδανικού αγοραστή – στόχου είναι απαραίτητη για να εφαρμοστούν με επιτυχία οι τεχνικές επικοινωνίας storytelling.

  • Οργάνωση του περιεχομένου σε σελίδες (home page, master pages και λοιπές εσωτερικές σελίδες) + sitemap (μενού και υπομενού) ιστοσελίδας.
  • Σωστή χρήση κειμένων, εικόνων, εικονογραφήσεων, κουμπιών προτροπής και άλλους τρόπους οπτικής επικοινωνίας.
  • Έμφαση στην αρχική σελίδα, καθώς ο μέσος επισκέπτης αποφασίζει μέσα σε μόλις 5” αν τον ενδιαφέρει να πλοηγηθεί περαιτέρω ή να φύγει.

Γραφιστικός Σχεδιασμός (εικαστικό)

Το δεύτερο στάδιο αφορά στον γραφιστικό σχεδιασμό, δηλαδή στην οπτική παρουσίαση του περιεχομένου. Τα προαναφερόμενα αποτελέσματα της στρατηγικής περιεχομένου αποτελούν τη βάση για το γραφιστικό σχεδιασμό.

Το αρμόδιο γραφιστικό τμήμα, εδώ, θα ασχοληθεί με τα αισθητικά ζητήματα της ιστοσελίδας.Ο γραφιστικός σχεδιασμός ολοκληρώνεται με την παραγωγή αρχείων σε μορφή pdf ή jpg, τα οποία παρουσιάζουν τις σελίδες του site, έτσι όπως ακριβώς θα φαίνονται στις οθόνες (desktops, tablets, mobiles).

Ο γραφιστικός σχεδιασμός ολοκληρώνεται με την παραγωγή αρχείων σε μορφή pdf ή jpg, τα οποία παρουσιάζουν τις σελίδες του site, έτσι όπως ακριβώς θα φαίνονται στις οθόνες (desktops, tablets, mobiles).

Έτσι, θα γνωρίζει ο εκάστοτε επιχειρηματίας πως ακριβώς θα φαίνεται η ιστοσελίδα του και θα μπορεί να κάνει αλλαγές ή βελτιώσεις, πριν ξεκινήσει η κατασκευή της από τον developer.
Προκειμένου να έχετε μακροχρόνια και ποιοτικά αποτελέσματα, επενδύστε στο SEO. Πρόκειται για τεχνικές που θα βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, προκειμένου να εμφανίζεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (αύξηση organic traffic).

  • Δημιουργία μιας δομής περιεχομένου: Πώς θα παρουσιάζεται η πληροφορία στην ιστοσελίδα; Ποιες σελίδες θα χρειαστούν;
  • Σχεδιασμός μια ελκυστικής οπτικής ταυτότητας: Η ιστοσελίδα θα πρέπει να ταιριάζει με το brand και να προσφέρει μια ομοιόμορφη και θετική εμπειρία χρήστη.
  • Επιλογή κάποιου γραφίστα που να έχει εμπειρία στο αντικείμενο του γραφιστικού σχεδιασμού ιστοσελίδων, όχι απλά γενικότερη εμπειρία ως γραφίστας.*

*Ο γραφιστικός σχεδιασμός ιστοσελίδων προϋποθέτει επιπλέον ειδικές γνώσεις που σχετίζονται με στοιχεία λειτουργικότητας των σύγχρονων ιστοσελίδων και τη βέλτιστη εμπειρία του χρήστη (ux) σε σταθερές και κινητές συσκευές.

Κατασκευή Ιστοσελίδας (web development)

Αφού ο επιχειρηματίας εγκρίνει το γραφιστικό σχεδιασμό, ξεκινά το τρίτο στάδιο, που δεν είναι άλλο από το web development της ιστοσελίδας – με άλλα λόγια, ξεκινά ο developer να γράφει κώδικα για να φαίνεται η ιστοσελίδα στις οθόνες σε πλήρη συμφωνία με τον γραφιστικό σχεδιασμό.

  • Επιλογή κατάλληλης πλατφόρμας: Υπάρχουν διάφορες διαθέσιμες (WordPress, Wix, Squarespace κ.α.). Κάθε πλατφόρμα έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
  • Εξασφάλιση ομαλής λειτουργικότητας: Η ιστοσελίδα θα πρέπει να λειτουργεί άψογα σε όλες τις συσκευές.
  • Δοκιμές και βελτιστοποίηση: Έλεγχος της ιστοσελίδας για τυχόν σφάλματα και bugs. Το Feedback εδώ από χρήστες είναι σημαντικό.

+++ 1 bonus

↳ Βελτιστοποίηση

SEO: Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Συμπερασματικά

Ακολουθώντας τα παραπάνω βασικά στάδια μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας, ένας επιχειρηματίας μπορεί να δημιουργήσει μια ισχυρή online παρουσία.

Kind reminder

  • Η εμπειρία χρήστη είναι το παν. H ιστοσελίδα πρέπει να είναι εύχρηστη, γρήγορη και ευχάριστη στην πλοήγηση.
  • Το περιεχόμενό είναι ο βασιλιάς (Content is King). Δημιουργία μοναδικού, ενημερωτικού και χρήσιμου περιεχομένου που θα κρατήσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών αμείωτο και θα επιστρέφουν για περισσότερα.
  • Παρακολούθηση των τάσεων, δοκιμές σε νέα πράγματα και προσαρμογή της ιστοσελίδας ανάλογα με τις ανάγκες των χρηστών.

Αν διαθέτετε ήδη μια ιστοσελίδα και θέλετε να βελτιώσετε το περιεχόμενό της, ζητήστε μας έναν δωρεάν έλεγχο περιεχομένου.


Αν δεν διαθέτετε ιστοσελίδα και θέλετε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα με στρατηγική περιεχομένου και αισθητική, επικοινωνήστε μαζί μας.

Χρειάζεστε τις υπηρεσίες μας;

Αίτημα για συνεργασία!

    Press to go back to top
    Η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας φαίνεται στις αξιολογήσεις τους
    Συμπληρώσατε 2 λεπτά περιήγησης.
    Βρήκατε αυτό που αναζητούσατε;
    Μπορούμε να βοηθήσουμε!