
Διαφήμιση Google Ads για Επιχειρήσεις
- Τι είναι το Google Ads;
- Πως λειτουργεί το Google Ads;
- Πως μπορεί το Google Ads να βοηθήσει την επιχείρησή σας;
- Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά για το Google Ads
Κάθε επιχειρηματίας έχει αναρωτηθεί “Τι είναι το Google Ads;”, “Πώς βοηθάει την επιχείρησή μου;” ή “Πώς μπορώ να διαφημιστώ κι εγώ στη Google;”.
Τι είναι το Google Ads;
Η διαφήμιση Google Ads (pay-per-click PPC), δηλαδή διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ, είναι ο πιο γρήγορος και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να αυξηθούν άμεσα τα έσοδα για μία επιχείρηση ή έναν οργανισμό, είτε πρόκειται για προιόντα είτε για υπηρεσίες.
Η διαφήμιση Google Ads λειτουργεί στέλνοντας στον εκάστοτε ιστότοπο πιθανούς πελάτες, που τις περισσότερες φορές είναι έτοιμοι να πληρώσουν για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που διαφημίζονται.
Οι διαφημίσεις PPC επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς οποιουδήποτε μεγέθους να επιτύχουν τη μέγιστη προβολή στο διαδίκτυο. Πραγματοποιώντας μία αναζήτηση στη Google, μπορούμε να δούμε πως διαφημίσεις εμφανίζονται πάνω ή κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα, ανάλογα με την ποιότητά τους αλλά και το budget που έχει οριοθετηθεί.
Πως λειτουργεί το Google Ads;
Όταν ένας διαδικτυακός χρήστης πραγματοποιήσει μια αναζήτηση στη Google, οι διαφημίσεις PPC είναι τα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης Google. Αυτές είναι οι πιο σχετικές διαφημίσεις, με τη μορφή καταχωρίσεων και εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Κάθε φορά που μια διαφήμιση είναι κατάλληλη για εμφάνιση, περνά από τον αυτόματο έλεγχο – δημοπρασία διαφημίσεων της Google. Η δημοπρασία καθορίζει εάν η διαφήμιση θα εμφανιστεί ή όχι και σε ποια θέση θα εμφανιστεί στη σελίδα.

Η διαδικασία δημιουργίας των διαφημίσεων Google, πραγματοποιείται στην πλατφόρμα Google Ads, συνήθως από πιστοποιημένους συνεργάτες της Google.
Το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στοχεύουν χρήστες σε δύο κύρια δίκτυα, την αναζήτηση και το δίκτυο προβολής. Οι κύριες κατηγορίες των Google διαφημίσεων είναι:
- καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης
- καμπάνιες για το δίκτυο προβολής
- καμπάνιες αγορών
- καμπάνιες βίντεο
- καμπάνιες εφαρμογών
Καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης
Οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε χρήστες, καθώς αυτοί αναζητούν όρους στην Αναζήτηση Google και σε ιστοτόπους συνεργατών αναζήτησης και εφόσον οι όροι αντιστοιχούν στις λέξεις-κλειδιά.
Καμπάνιες για το δίκτυο προβολής
Στοχευμένες διαφημίσεις προβολής, που σας βοηθούν να προσεγγίσετε χρήστες καθώς περιηγούνται στους αγαπημένους τους ιστοτόπους.
Καμπάνιες αγορών
Με τις καμπάνιες αγορών, η μηχανική εκμάθηση της Google χρησιμοποιεί τη ροή προϊόντων σας, για να δημιουργήσει και να εμφανίσει διάφορες διαφημίσεις σε διαφορετικά δίκτυα.
Καμπάνιες βίντεο
Οι καμπάνιες βίντεο σας επιτρέπουν να προβάλλετε διαφημίσεις σε βίντεο στο YouTube και σε ιστοτόπους και εφαρμογές που προβάλλονται σε συνεργάτες Google για βίντεο.
Καμπάνιες εφαρμογών
Οι Καμπάνιες εφαρμογών βελτιστοποιούν τη διαδικασία, διευκολύνοντας την προώθηση των εφαρμογών σας στα σημαντικότερα προϊόντα Google.
Πως το Google Ads βοηθάει μια επιχείρηση;
Το Google Ads παρέχει ποικίλα οφέλη στους διαφημιζόμενους και είναι μία από τις βασικές τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Μέσω του Google Ads, η διαφημιζόμενη επιχείρηση έχει την ευκαιρία να αυξήσει το brand awareness, την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα αλλά και την αύξηση των πωλήσεων για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Μερικά από τα οφέλη του Google Ads είναι:
- άμεση έκθεση στον εν δυνάμει πελάτη – αγοραστή
- γεωγραφική επέκταση των διαφημίσεων και στόχευση κοινού μεγαλύτερου μεγέθους
- ικανότητα των επιχειρήσεων να ξοδεύουν όσα χρήματα επιθυμούν και να αλλάζουν το budget καθημερινά
- ανάλυση των αποτελεσμάτων και στατιστικών, με σκοπό να ξέρουν τι λειτουργεί και να πραγματοποιούν τις επιθυμητές αλλαγές

Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά για το Google Ads
- Διαδικτυακοί χρήστες που κάνουν κλικ σε κάποια διαφήμιση είναι 50% πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες. (webfx.com)
- Το 90% των αναζητήσεων από ηλεκτρονικό υπολογιστή πραγματοποιείται στη Google. (webfx.com)
- Οι καμπάνιες προβολής Google προσεγγίζουν το 80% των παγκόσμιων χρηστών στο διαδίκτυο. (Google Benchmarks and Insights)
- Οι επιχειρήσεις έχουν κατά μέσο όρο έσοδα 2 $ για κάθε 1 $ που ξοδεύουν στο Google Ads. (Google Economic Impact Report)
- Το 98% των χρηστών επιλέγει μια επιχείρηση που βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. (BrightLocal)

Συμπερασματικά
Η PPC διαφήμιση σε Google Ads μπορεί να είναι μία πολύπλοκη πλατφόρμα digital marketing που πρέπει να διαχειριστείτε, ειδικά εάν είστε ένας πολυάσχολος ιδιοκτήτης επιχείρησης ή έμπορος που προσπαθεί να επιτύχει τη μέγιστη απόδοση επί πληρωμή.
Αν οι καμπάνιες Google Ads δημιουργηθούν σωστά από επαγγελματίες του μαρκετινγκ και συνδυαστούν με μία στρατηγική SEO για organic traffic, τότε τα αποτελέσματα θα ανταμείψουν την επιχείρηση, είτε ο στόχος είναι αύξηση των πωλήσεων, είτε αναγνωρισιμότητα του brand.