gr en

Τι είναι SEO: Βασικά σημεία που πρέπει να γνωρίζετε!

Περιεχόμενο

  1. Τι είναι SEO;
  2. Τι περιλαμβάνει το Search Engine Optimization;
  3. Επιχειρήσεις και η αναγκαιότητα
  4. Google SEO
  5. Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά 

Τι είναι SEO;

Αναρωτιέστε πως το website σας θα βρεθεί στα πρώτα αποτελέσματα της SERP (search engine results page) της Google ή πως θα αυξηθούν οι οργανικές πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών σας; 

H απάντηση είναι μία: SEO ή Search Engine Optimization. Τι είναι όμως το SEO; Είναι το σύνολο των ενεργειών που βοηθά την κατάταξη μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop να αποκτήσει βέλτιστη θέση στη Google και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά του, τα κλικ και τους χρήστες.

Όταν αναφερόμαστε στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο SEO marketing, πρέπει να θυμόμαστε πως στόχος κάθε marketer είναι να καθιερώσει το brand του πελάτη ως τη Νο1 λύση, σε ό,τι αφορά τον εκάστοτε κλάδο.

Τι περιλαμβάνει το Search Engine Optimization;

Η υλοποίηση του SEO περιλαμβάνει τεχνικές που χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. On-page SEO και off-page SEO.

Με το on-page SEO βελτιστοποιείται η εκάστοτε ιστοσελίδα ώστε να γίνει πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για παρεμβάσεις σε επίπεδο κώδικα (semantic elements, schema, δομή, accessibility, κα.) και περιεχόμενο (ταχύτητα, urls, εικόνες, κείμενα, τίτλοι κειμένων, κα.)

Το off-page SEO αφορά όλες τις ενέργειες που πραγματοποιούνται προκειμένου να προωθήσουμε την ιστοσελίδα και να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα. Τέτοιες ενέργειες είναι το social media marketing, το link building, το guest blogging, κ.α.

Επιχειρήσεις και η αναγκαιότητα

Τα τελευταία δύο χρόνια, η ανάγκη για SEO αυξήθηκε περισσότερο από ποτέ. Καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν μαζικά στο διαδίκτυο, ακόμη και η πιο παραδοσιακή επιχείρηση συνειδητοποίησε ότι πρέπει να επιταχύνει τη μετάβαση στην ψηφιακή πώληση.

Οποιοσδήποτε και αν είναι ο τομέας δραστηριοποίησης της επιχείρησής σας, η επιθυμία για αναγνώριση και δημιουργία ενός ισχυρού Brand με αισθητή παρουσία στο διαδίκτυο, κάνει την εφαρμογή των τεχνικών SEO επιτακτική.

SEO στατιστικά 2020
Οι top αναζητήσεις στη Google ανά κλάδο για το 2020

Προκειμένου να ανταγωνιστούν στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση του website και συνεπώς να πραγματοποιήσουν τις απαιτούμενες αλλαγές και ενέργειες. 

Εκεί έρχεται το SEO και οι τεχνικές του. Στολίζοντας το περιεχόμενό μας με τις σωστές λέξεις-κλειδιά, ετικέτες, τίτλους, συνδέσμους και εικόνες, μπορούμε να χαράξουμε μια σαφή διαδρομή που μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες-στόχους απευθείας σε εμάς. Σκεφτείτε το σαν ένα οδικό δίκτυο με σαφείς πινακίδες. Με τη σωστή σήμανση, είναι πολύ πιο εύκολο να βρείτε τον τελικό προορισμό σας.

Google SEO

Η Google εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά αναζήτησης και να κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό του μεριδίου αγοράς. Αυτό, μας στέλνει ένα πολύ σαφές μήνυμα. Θα πρέπει να βελτιστοποιήσουμε το περιεχόμενό μας για τους αλγόριθμους κατάταξης της Google, αν θέλουμε να μας βρει το κοινό-στόχος.

Το έτος 2021 πραγματοποιήθηκαν στη Google πάνω από το 70% των παγκόσμιων αναζητήσεων από Η/Υ. Από το ποσοστό αυτό, πάνω από το 25% των χρηστών έκαναν κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα (ιστοσελίδα) της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Ως αποτέλεσμα η #1 σελίδα που εμφανίστηκε σε κάποιο ερώτημα προς την Google είχε μέσο CTR 28,5%. 

Ποσοστά του μεριδίου αγοράς στις αναζητήσεις
Ποσοστά του μεριδίου αγοράς στις αναζητήσεις

Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά 

  • Υπάρχουν περίπου 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google κάθε μέρα. (Internet Live Stats)
  • Το 39% των αγοραστών επηρεάζεται από μια σχετική αναζήτηση. (Think With Google)
  • Το #1 αποτέλεσμα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google έχει μέσο CTR 31,7%. (Backlinko)
  • Το 92,96% της παγκόσμιας επισκεψιμότητας προέρχεται από την αναζήτηση Google, τις εικόνες Google και τους χάρτες Google. (Sparktoro)
  • Το 0,78% των ερευνητών Google κάνει κλικ στα αποτελέσματα από τη 2η σελίδα. (Backlinko)
  • Το 53,3% του συνόλου της επισκεψιμότητας ιστότοπου προέρχεται από οργανική αναζήτηση. 
  • Το 90,63% των σελίδων δεν λαμβάνει καμία οργανική επισκεψιμότητα από την Google. (Ahref)
Ποσοστό οργανικής επισκεψιμότητας από την Google
Ποσοστό οργανικής επισκεψιμότητας από την Google

Συμπερασματικά

Η επίτευξη ενός καλού πλάνου SEO απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και ικανότητες. Παρόλα αυτά, είναι εμφανές ότι αν μια εταιρεία θέλει να έχει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, το SEO είναι από τα σημαντικότερα εργαλεία για να πετύχει τους στόχους της και να αυξήσει το brand awareness, την επισκεψιμότητα, την εμπειρία των επισκεπτών, τα conversions κ.α.

Χρειάζεστε τις υπηρεσίες μας;

Αίτημα για συνεργασία!

    Press to go back to top
    Είστε ήδη 1 λεπτό στο site μας.
    Χαιρόμαστε για το ενδιαφέρον σας. 😀
    Συνεχίστε!
    Συμπληρώσατε 2 λεπτά περιήγησης.
    Βρήκατε αυτό που αναζητούσατε;
    Μπορούμε να βοηθήσουμε!