Rapti Cover
Uncategorized

Συμμετέχετε σε έκθεση; Αυτά πρέπει να προσέξετε!

Reading Time: < 1 minute

Η συμμετοχή σε επαγγελματικές εκθέσεις είναι ένας συνηθισμένος τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών, αναθέρμανση σχέσεων με ήδη υπάρχοντες πελάτες αλλά και ενίσχυση της παρουσίας μιας επιχείρησης στον κλάδο. Βέβαια το να γίνει και να στηθεί σωστά αυτό είναι αρκετά δύσκολο για 2 βασικούς λόγους α) η λανθασμένη επιλογή έκθεσης β) η ελλειπής παρουσία της επιχείρησης, χωρίς σαφή στόχο.

Αυτά πρέπει να μελετηθούν εις βάθος, κύριως όταν πρόκειται για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επένδυσαν ένα μεγάλο ποσό για την παρουσία τους σε εκθέσεις (στην Ελλάδα και το εξωτερικό).

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να προσέξετε:

  • Τη σωστή επιλογή της έκθεσης, καθώς οι επισκέπτες της θα μπορούσαν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πελάτες σας (target group).
  • Τον προϋπολογισμό και να βάλετε ένα στόχο ως προς τους νέους πελάτες που πρέπει να κερδίσετε, για να έχετε απόσβεση της επένδυσης.
  • Το λεπτομερή προγραμματισμό έτσι ώστε όλα να έχουν ρυθμιστεί και να μην »τρέχετε» τελευταία στιγμή.
  • Το λόγο για τον οποίο συμμετέχετε στην έκθεση! Για να ενισχύσετε την εικόνα σας; Για να βρείτε νέους πελάτες ή για άλλο λόγο; Αν έχετε ξεκαθαρίσει για ποιο λόγο συμμετέχετε, θα αφιερώσετε όλο σας το χρόνο στην υλοποίηση του συγκεκριμένου στόχου χωρίς να χάνετε χρόνο σε άσκοπες ενέργειες.
  • Το σκοπό της συμμετοχής σας ο οποίος είναι να μπορέσετε να προσελκύσετε τα βλέμματα, να μπουν περισσότεροι επισκέπτες στο περίπτερό σας και φυσικά να αποτυπωθείτε στην μνήμη τους έναντι των ανταγωνιστών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσετε στην κατασκευή του περιπτέρου σας. Να φτιάξετε κάτι εντυπωσιακό, διαφορετικό που να ταιριάζει στην εικόνα της επιχείρησής σας και στο στυλ των δυνητικών πελατών σας. Μην ξεχνάτε πως στόχος σας είναι, μέσα στο περίπτερό σας, ο επισκέπτης να ζήσει μια αξιομνημόνευτη εμπειρία.
  • Το έντυπο υλικό της επιχείρησής σας. Πρέπει να υπάρχει επαρκής ποσότητα, καλύτερα να σας περισσέψουν παρά να σας λείψουν. Εδώ μπορείτε με την κατάλληλη τεχνική να συλλέξετε στοιχεία των επισκεπτών (π.χ emails) και να τα χρησιμοποιήσετε για προσφορές και ενημερώσεις.
  • Τα επικοινωνιακά μηνύματα του περιπτέρου σας  που πρέπει να αντανακλούν τους στόχους σας και να υπάρχει ενιαία ταυτότητα στο μήνυμα του περιπτέρου και των εντύπων. Αυτό θα πει οτι χρειάζεστε ειδικό έντυπο επιχείρησης για την συμμετοχή σας στην έκθεση που θα αναγράφει όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστεί ο αναγνώστης.

Ένα πετυχημένο παράδειγμα εκθεσιακής παρουσίασης αποτελεί το Φυτώριο Ράπτη, από τη Νεμέα. Η επιχείρηση επέλεξε να συμμετάσχει στην Agrotica 2018, στη Θεσσαλονίκη, στη μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου της αγροτικής οικονομίας των Βαλκανίων και της ΝΑ Μεσογείου και σε μία από τις πρώτες εκθέσεις του αγροτικού τομέα της Ευρώπης.  Η επιμέλεια του σχεδιασμού του περιπτέρου  και του έντυπου υλικού που χρησιμοποιήθηκε, ανατέθηκε στο γραφείο μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4 × 5 =