Εαρινή Μέλισσα Μέλι
Το ζητούμενο
Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ετικέτας, εταιρικής ταυτότητας καθώς και ο σχεδιασμός συσκευασίας για το αγνό ελληνικό μέλι “Εαρινή Μέλισσα”.
Η ιστορία
Η Εαρινή Μέλισσα, αποτελεί εξαιρετικής ποιότητας, ελληνικό αρωματικό μέλι εκλεκτών ποικιλιών (μέλι πεύκου, ελάτου, ανθέων κ.α.).
Οι παραγωγοί του συγκεκριμένου μελιού, η οικογένεια Αλεξοπούλου, είναι άνθρωποι με αγάπη και σεβασμό προς τη φύση και προς το μέλι, που δεκαετίες τώρα, παράγουν σε διαφορετικά μέρη της ελληνικής υπαίθρου. Απευθύνθηκαν στο Designous, για να αναδείξουν ακόμη περισσότερο το προϊόν τους και να του δώσουν την εικόνα που του αξίζει.
Οπτικοποίηση
Ακόμα κι αν έχεις το καλύτερο μέλι του κόσμου, αυτό πρέπει να επικοινωνηθεί αρχικά από την εμφάνιση και έπειτα από τη γεύση του. Συγκεκριμένα, στο σχεδιασμό λογοτύπου, χρησιμοποιήθηκαν το λουλούδι και η κυψέλη, ως διασύνδεση με την προέλευση του μελιού (προέρχεται από το νέκταρ των φυτών).
Στη συνέχεια, στη γραμματοσειρά που χρησιμοποιήσαμε στην ετικέτα του μελιού, επιλέξαμε μαύρα γράμματα σε λευκό φόντο ετικέτας, για να μεταφέρουμε οπτικά στους καταναλωτές, τη φρεσκάδα και την αγνότητα του μελιού και συγχρόνως την κομψότητα στο design του προϊόντος.
Ακριβώς επειδή το μέλι είναι ένα πολύ ιδιαίτερο προϊόν, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία κατάλληλα σχεδιασμένη συσκευασία, η οποία θα κάνει τη διαφορά στα ράφια των καταστημάτων και μία σταγόνα με μέλι, όπου ρέει από το καπάκι της συσκευασίας προς το κέντρο του βάζου, για να επιτύχουμε άμεση απόδοση του μηνύματος.
Εξαιρετική δουλειά και άψογη συνεργασία, το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς όπως το θέλαμε και είχαμε φανταστεί.
Μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι, ευχαριστούμε πολύ!