Χαραλαμπίδης Ζαχαροπλαστείο
Υλοποίηση
- SEO
Χαραλαμπίδης
Ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου και της συσκευασίας, για την ανανέωση του brand για το ζαχαροπλαστείο Χαραλαμπίδης στο Βραχάτι.
Η ζαχαροπλαστική είναι μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα η τέχνη των γλυκών. Για περισσότερα από 60 χρόνια, το patisserie Χαραλαμπίδης, διατηρεί την υψηλή ποιότητα στην τέχνη της ζαχαροπλαστικής χρησιμοποιώντας φυσικά και φρέσκα υλικά. Η εκτεταμένη εμπειρία και η αφοσίωση, εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των πιο γλυκών σας προσδοκιών.
Το ζαχαροπλαστείο Χαραλαμπίδης, απευθύνθηκε στο γραφείο μας για το rebranding της επιχείρησης και αποδεχθήκαμε την πρόσκληση – πρόκληση.
Οπτικοποίηση
Το Designous, ενστερνίστηκε τη φιλοσοφία και την υπόσταση της επιχείρησης, η οποία διακατέχεται από μια τάση προς τον μινιμαλισμό και την εκλεπτυσμένη αισθητική. Έχοντας ως βάση την τάση αυτή, προχωρήσαμε στον ανασχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας του ζαχαροπλαστείου Χαραλαμπίδης (λογότυπο, επαγγελματικές κάρτες, packaging, επιγραφή) κ.α, τηρώντας συγχρόνως την ιστορία που κουβαλά η επιχείρηση, επικαιροποιήσαμε το παλαιότερο στυλ.
Το κορνέ που αποτέλεσε μέρος του λογοτύπου του ζαχαροπλαστείου, σχεδιάστηκε ως μέσο διασύνδεσης με την τέχνη της ζαχαροπλαστικής. Εσκεμμένα είναι πλαισιωμένο με ένα χρυσό frame και τοποθετημένο με τρόπο που δείχνει τον τονισμό της λέξης.
Η τυπογραφική σχεδίαση, είναι απαλλαγμένη από περιττά στοιχεία και έχει ως βάση της, το λευκό και το χρυσό χρώμα προκειμένου να προσδώσει αρμονία, ισορροπία, απλότητα και καθαριότητα.
Την τελική πινελιά στα κουτιά των γλυκών, έδωσαν οι πουά λεπτομέρειες, οι οποίες προστέθηκαν ακανόνιστα όπως ακριβώς ακανόνιστο γίνεται και το γαρνίρισμα με το κορνέ.



