Olive tree meals Blog Διατροφής
Το ζητούμενο
Ο σχεδιασμός του λογοτύπου και της εταιρικής ταυτότητας καθώς και ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας για μία καινοτόμο επιχείρηση με την επωνυμία Olive Tree Meals.
Η ιστορία
Όλα ξεκίνησαν όταν η Ιωάννα, μία μητέρα με πάθος για τη μαγειρική, αποφάσισε να δημιουργήσει μία πρωτοποριακή επιχείρηση, η οποία θα είχε ως κύριο μέλημά της, τη δημιουργία γευστικών και διατροφικά ισορροπημένων πιάτων για όλη την οικογένεια. Η ίδια διατείνεται πως είναι καλύτερο κανείς να περνάει τον χρόνο του κάνοντας αυτά που επιθυμεί πραγματικά με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Στη βάση αυτού, ετοιμάζει μαγειρικά πλάνα, τα οποία περιέχουν το εβδομαδιαίο μενού και την αντίστοιχη λίστα για τα ψώνια σε συνδυασμό με συνταγές και ιδέες. Με την υπηρεσία αυτή προσφέρει προσιτές λύσεις στην καθημερινή σπαζοκεφαλιά “τι να μαγειρέψω σήμερα;”.
Οπτικοποίηση
Στο λογότυπο, σχεδιάσαμε ένα δέντρο ελιάς, έτσι ώστε να αποτυπώσουμε γραφιστικά το brand name της επιχείρησης, ενώ εντός του κύκλου σχεδιάσαμε ένα πιρούνι και ένα κουτάλι αντίστοιχα για να συνδέσουμε το δέντρο ελιάς με τη μαγειρική.
Στη συνέχεια σχεδιάσαμε την εταιρική ταυτότητα η οποία αφορούσε σε επαγγελματική εταιρική κάρτα καθώς και όλα τα έντυπα των γευμάτων που θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά, όπως λίστες, συνταγές κλπ.
Website
To Designous, ανέλαβε επίσης τη δημιουργία ενός 100% responsive website, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις για ένα ευχάριστο ux και ui. Το site olivetreemeals.com, χαρακτηρίζεται από εύκολο scroll και ταχύτητα ενώ έμφαση έχει δοθεί στα keywords, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ώστε να επιτύχουν κορυφαία αποτελέσματα στη διαδικτυακή αναζήτηση (SEO) έναντι του ανταγωνισμού.
Στο design της ιστοσελίδας δώσαμε μία συνέχεια της εταιρικής ταυτότητας. Διατηρήσαμε την ταυτότητα και εφαρμόσαμε κατάλληλα τους χρωματισμούς του branding αλλά και όλη την καθαρή και μίνιμαλ αποτύπωση για ένα κομψό και εκλεπτυσμένο αποτέλεσμα.
Έτσι δόθηκε χώρος στις ζωηρές εικόνες, να αποδοθούν με τρόπο καθαρό και διαυγή για έμφαση στην αγνότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται στις εκάστοτε συνταγές. Παράλληλα, το λευκό και πράσινο χρώμα στα φόντα, μεταδίδει συνολικά στον επισκέπτη το αίσθημα της ισορροπίας, της ευημερίας και της θετικής ενέργειας.
Τέλος, χρησιμοποιήθηκαν τα κατάλληλα Call to Action buttons, προκειμένου να αποτελέσουν δέλεαρ για τον επισκέπτη-καταναλωτή, έτσι ώστε να επιτευχθεί το conversion rate.