Uncategorized

Instagram-η νέα social πραγματικότητα και πως θα την χειριστείτε!

Το Instagram πλέον έχει πάνω από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες δηλαδή είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης (μετά το facebook φυσικά). Οι χρήστες ανεβάζουν πάνω από 95 εκατ. φωτογραφίες και videos καθημερινά, με περισσότερα από 4,2 δισεκατομμύρια Instagram likes.

Το 68% των χρηστών του Instagram αλληλεπιδρούν συχνά με τα brands ενώ τα ίδια τα brands που χρησιμοποιούν το Instagram έχουν 2,26% αλληλεπιδράσεις ανά ακόλουθο, 10 φορές περισσότερες φορές από το 0,22% αυτών του Facebook.

Παρακάτω θα βρείτε κάποια χαρακτηριστικά που δεν πρέπει να ξεχνάτε όταν δημοσιεύετε στο Instagram:

  1. Ελκυστικό Περιεχόμενο
    -Τα posts που περιέχουν πρόσωπα ανθρώπων είναι 38% πιο πιθανό να πάρουν like παρά οι φωτογραφίες χωρίς πρόσωπο.
    -Οι φωτογραφίες που υπερέχουν σε μπλε χρώμα παίρνουν 24% περισσότερα likes από τις φωτογραφίες που έχουν πολύ έντονο κόκκινο χρώμα.
    -Επίσης οι φωτογραφίες με ένα χρωματικό θέμα σαν background παίρνουν 17% περισσότερα likes από τις φωτογραφίες που έχουν περισσότερα χρώματα.
    -Οι έρευνες έδειξαν ότι οι φιλτραρισμένες φωτογραφίες έχουν περισσότερη απήχηση και προκαλούν περισσότερη διάδραση, αν και όχι όλες οι φιλτραρισμένες φωτογραφίες είναι αντίστοιχα πετυχημένες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι φίλτρα που αυξάνουν την αντίθεση, διορθώνουν την έκθεση στο φως και προσθέτουν πιο θερμό τόνο στις φωτογραφίες είναι  συγκριτικά οι πιο δημοφιλείς.
  2. Η λεζάντα μετράει
    Το Instagram δεν έχει περιορισμό στους χαρακτήρες, οπότε και μπορείτε να γράψετε μια μεγάλη λεζάντα που να ταιριάζει με την φωτογραφία ή το βίντεο σας (να είναι βέβαια πάντα σχετική με το brand σας). Βέβαια μια αποτελεσματική λεζάντα μπορεί να είναι και λίγες λέξεις ή να περιέχει μια σύντομη- έξυπνη ερώτηση.
  3. Μην ξεχνάτε την τοποθεσία
    Προσθέτοντας την επιλογή της τοποθεσίας, μπορείτε να κάνετε tag τα posts σας με ένα όνομα τοποθεσίας που είναι clickable. Αυτό σημαίνει ότι όταν κλικάρετε για παράδειγμα μια τοποθεσία στην αναζήτηση, τότε εμφανίζονται όλοι οι φωτογραφίες και τα videos που τραβήχτηκαν σε εκείνο το μέρος.
    – Σημαντικό: Τα posts που έχουν την τοποθεσία με ετικέτα έχουν 79% περισσότερη διάδραση  από τα posts που δεν έχουν ετικέτα.
  4. Τα hashtags με φειδώ!
    Θα πρέπει σίγουρα να περιλάβετε 2-3 hashtags στη λεζάντα της κάθε φωτογραφίας. Ο χρυσός αριθμός- σύμφωνα με έρευνες- είναι τα 5 hashtags ανά post (τα οποία είναι άκρως σχετικά).  Τα πολλά hashtags δεν δημιουργούν τόσο ελκυστικό περιεχόμενο όσο νομίζετε.
    -Υπάρχουν κάποια πολύ δημοφιλή hashtags για τα οποία μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα ειδικά για την επιχείρηση σας και για την δραστηριότητα της.
  5. Προκαλέστε διάδραση
    Μπορείτε να κάνετε tag στην φωτογραφία σας τους fans σας και σίγουρα θα τραβήξετε την προσοχή τους. Τα posts που έχουν ετικέτες, φαίνεται ότι προκαλούν 56% περισσότερη διάδραση. Επίσης το να κάνετε likes και να σχολιάσετε τις φωτογραφίες των fans σας είναι κάτι που αποδίδει καθώς αυτή η αλληλεπίδραση θα τους κάνει να έρθουν πίσω στο προφίλ σας, να το χαζέψουν και να βρούνε παλιές δημοσιεύσεις που δεν είχαν προσέξει.
  6. Συνέπεια & Τυπικότητα
    Όταν είστε πειθαρχημένοι στην συχνότητα των posts σας, τότε οι χρήστες ξέρουν τι να περιμένουν από εσάς. Ένα οργανωμένο πρόγραμμα δημοσιεύσεων τις ώρες που οι ακόλουθοι σας είναι πιο ενεργοί στο instagram, βοηθάει στην αλληλεπίδραση μαζί τους (γι’αυτό μελετάμε τα insights του Ιnstagram). Μην ξεχάσετε να διαλέξετε το αισθητικό θέμα που σας ταιριάζει και να είστε συνεπείς σε αυτό.
  7. Να είστε αληθινοί 
    Τα social media είναι ένας χώρος που χτίζονται σχέσεις, για να γίνει αυτό πρέπει να είστε αυθεντικοί. Εάν δεν ξέρετε πώς να χτίσετε την προσωπικότητα του brand σας, βρείτε την έμπνευση σε αυτούς που το έχουν κάνει  πετυχημένα πριν από εσάς #LikeABoss

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

one × 4 =