BRANDING + PACKAGING + WEB DESIGN

Tips για την ανάπτυξη μιας μικρής ή μεσαίας Ξενοδοχειακής μονάδας


Designous - Μάρτιος 28, 2019 - 0 comments

1. Δημιουργήστε μία ισχυρή εταιρική ταυτότητα, λαμβάνοντας υπόψη το κοινό-στόχο σας:

Τι έχει να πει η εταιρική σας ταυτότητα για εσάς;

Το brand, δεν είναι απλώς ένα λογότυπο, είναι μια δέσμη ιδεών και συναισθημάτων που έχουν οι πελάτες και οι υπάλληλοί σας για την επιχείρησή σας. Αντικατοπτρίζει όλες τις αλληλεπιδράσεις που έχετε με τους πελάτες σας, για αυτό πρέπει να περνά ένα σαφές και ηχηρό μήνυμα προς το κοινό σας.

Το branding, είναι το πρώτο βήμα στη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ, καθώς διοχετεύει τα μηνύματά σας στους ιδανικούς για εσάς πελάτες, στο κοινό-στόχο σας. Είναι το πιο ισχυρό όπλο μάρκετινγκ που διαθέτει η τουριστική σας επιχείρηση και αντιπροσωπεύει τη φήμη και την υπόσχεσή σας σε πιθανούς πελάτες.

Η αναγνώριση του brand, δύναται να προσδώσει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόσμο της φιλοξενίας, στον κλάδο του τουρισμού.

Διαμορφώστε μία ολοκληρωμένη μοναδική και αισθητικά άρτια εταιρική ταυτότητα και παρουσιάστε τη μονάδα και τις υπηρεσίες σας με τον πιο όμορφο τρόπο (διαφημιστικά φυλλάδια, μπλοκ σημειώσεων, folder, κατάλογοι, επαγγελματικές κάρτες, διαφημιστικά έντυπα, σουπλά, Door Hanger, Key Holder, Registration Card, Comment Card κ.α.).

2. Ζητήστε έναv σχεδιασμό λογοτύπου, ο οποίος θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του brand σας.

Το λογότυπο της επιχείρησής σας συμβάλλει στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας, είναι θέμα κύρους!

Ένα λογότυπο είναι η οπτική αναπαράσταση του brand σας. Επομένως για να σας αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα και να επιφέρει την πολυπόθητη δέσμευση με τον υποψήφιο πελάτη, πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στα σημερινά δεδομένα.

Επιλέξτε τους κατάλληλους χρωματισμούς και τη γραμματοσειρά, έτσι ώστε να μεταφέρετε οπτικά στους πελάτες σας, το σωστό μήνυμα αλλά και τη φιλοσοφία και το ύφος της επιχείρησής σας συνολικά.

Στόχος σας είναι να προσελκύσετε περισσότερους ποιοτικούς πελάτες και να κερδίσετε συναισθηματικά το κοινό σας. Φροντίστε λοιπόν ώστε το λογότυπό σας να είναι μοναδικό και αξιομνημόνευτο.

3. Αποκτήστε τον πιο κατάλληλο σχεδιασμό συσκευασίας, ο οποίος θα αντικατοπτρίζει το ύφος του ξενοδοχείου σας.

Προκειμένου να κάνετε την ξενοδοχειακή σας μονάδα να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, επενδύστε στο σχεδιασμό συσκευασίας.

Η συσκευασία είναι η πιο κοινή γραφιστική εφαρμογή, η οποία προσδιορίζει την εικόνα του προϊόντος και της επιχείρησης στα μάτια του καταναλωτή. Η αισθητική χαρακτηρίζεται από την οπτική παρουσίαση του προϊόντος, και υπογραμμίζεται από την άμεση εικόνα και από το συνολικό branding της επιχείρησης.

Μην ξεχνάτε πώς η συσκευασία από μόνη της μπορεί να κάνει τον πελάτη να πιστέψει ότι δεν κρατάει στα χέρια του απλά ένα προϊόν αλλά μια εμπειρία!

Οι περισσότεροι επισκέπτες, παίρνουν πάντα κάποιο “souvenir” μαζί τους, μία συσκευασία αφρόλουτρου, ένα σαμπουάν κλπ. Προσπαθήστε να μπείτε στη θέση του πελάτη σας, ο οποίος θέλετε να σχηματίσει μία όμορφη εικόνα για την επιχείρησή σας και διαμορφώστε τα προϊόντα σας ανάλογα.

4. Αποκτήστε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα.

Η νέα εποχή έχει φέρει μαζί της νέα trends και στο χώρο του τουρισμού. Πλέον οι επισκέπτες απαιτούν την διαδικτυακή παρουσία από το κατάλυμα που πρόκειται να επισκεφθούν. Αποκτήστε επαγγελματική εμφάνιση, αποκτήστε την ιστοσελίδα που αξίζει στο κατάλυμά σας.

Με το website σας να είναι πλέον η κατεξοχήν ταυτότητα σας, δεν μπορείτε παρά να δημιουργήσετε μία αξιόλογη “βιτρίνα”, η οποία θα προσελκύει πελάτες.

Η ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική της επιχείρησής σας και να σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Θα πρέπει επίσης να είναι εύκολη στη διαχείριση, με υψηλή αισθητική και απλό τρόπο πλοήγησης για τους επισκέπτες της. Ουσιαστικά, θα πρέπει να είναι μία προτροπή-παρότρυνση προς τον πελάτη, για να πραγματοποιήσει την online κράτησή του, εύκολα κα γρήγορα.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα σας οφείλει να είναι user friendly, βελτιστοποιημένη για όλες τις συσκευές και φιλική προς την Google, όπου με τις κατάλληλες ενέργειες SEO μπορείτε να επιτύχετε την αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σας.

Αναδείξτε την ξενοδοχειακή σας μονάδα, μέσα από την απεικόνιση επαγγελματικών φωτογραφιών και δημιουργήστε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με τους καλεσμένους σας. Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες έχουν τη δυνατότητα να προφέρουν μία εκπληκτική πρώτη εντύπωση στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

5. Προωθήστε το ξενοδοχείο σας μέσω των social media.

Επενδύστε στην επαγγελματική φωτογράφιση και στο ελκυστικό περιεχόμενο.

Σημασία δεν έχει το ταξίδι… αλλά… τα post στα social media.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικό να διατηρείται ένα ύφος το οποίο να συνάδει με το προφίλ της ξενοδοχειακής σας μονάδας. Οι αναρτήσεις θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν τις αξίες, τις πεποιθήσεις αλλά και την κουλτούρα σας.

Οι πιθανοί πελάτες σας είναι “κοινωνικοί”, εσείς;

Τα social media και τα κανάλια επικοινωνίας όπως TripAdvisor, Facebook, Instagram κ.α., μπορούν να επιτύχουν άμεση διασύνδεση με το κοινό-στόχο σας. Δημιουργήστε το κατάλληλο στρατηγικό πλάνο και στοχεύστε στους ποιοτικούς πελάτες που επιθυμείτε.
Εσείς το ξέρατε ότι 40 % των απευθείας κρατήσεων προέρχονται από κοινωνικά δίκτυα,
από στόμα σε στόμα και από επισκέπτες που μοιράζονται τις εμπειρίες τους;

Έρευνες δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία που είναι δραστήρια στα social media, έχουν περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδας τους και συνεπώς περισσότερες direct κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο. Ένας στους τέσσερις, χρησιμοποιεί social media και είναι πιθανόν να αυξηθούν στο άμεσο μέλλον.

Αποτελεί λοιπόν επιτακτική ανάγκη για τα ξενοδοχεία, να χρησιμοποιούν τα social media για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και να μπορούν οι πελάτες τους, με τη σειρά τους, να αλληλεπιδρούν και να συζητούν για τις εμπειρίες τους στα ξενοδοχεία.

Φροντίστε λοιπόν τόσο τα post σας σε Facebook και Instagram, όσο και οι κριτικές σας να είναι άψογα. Απαντήστε άμεσα σε θετικά ή αρνητικά σχόλια.

Related posts

Press to go back to top