Untitled Design (6)
Uncategorized

Το facebook αλλάζει, μας ανακοίνωσε ο Zuckerberg!

Reading Time: 1 minute

Στις αρχές του χρόνου, ο Mark Zuckerberg, ο 33χρονος επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης,  ανακοίνωσε ότι  μεγαλύτερη βαρύτητα  θα δίνεται πλέον σε δημοσιεύσεις φίλων, συνεργατών και οικογένειας, δηλαδή όσων βρίσκονται στη friends list” μας και όχι των δημοσίων σελίδων ή επιχειρήσεων στις οποίες έχουμε κάνει like ή σε άλλα ειδησεογραφικά sites. «Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο – οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης – εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας», ανέφερε ο Ζuckerberg, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Reuters.

Σε νέα δημοσίευσή του, συμπληρώνει τώρα, ότι οι χρήστες θα μπορούν και να δηλώνουν στο Facebook αν μια πηγή είναι αξιόπιστη ή όχι. Στο σχετικό post, ο Zuckerberg επαναλαμβάνει ότι επιθυμεί ο χρόνος που περνάμε το Facebook το 2018 να είναι ποιοτικός χρόνος και να ξοδεύεται συνετά.

Για το Facebook είναι σημαντικό να προωθεί υψηλής ποιότητας και αξιόπιστο περιεχόμενο, με το social media site να ζητά τώρα γι’ αυτό το λόγο το feedback της κοινότητάς του.

Στόχος για ακόμη μία φορά, η καταπολέμηση των fake news και η προώθηση της ποιοτικής ενημέρωσης, με τους χρήστες πλέον να ερωτώνται για το εάν μία συγκεκριμένη πηγή είναι αξιόπιστη. Επίσης τόνισε την σημασία της ενδυνάμωση της τοπικής κοινωνίας, αναφέροντας στην ανάρτηση του ότι «Ξεκινώντας από σήμερα, πρόκειται να δείχνουμε περισσότερες ιστορίες από ειδησεογραφικές πηγές της πόλης σας». Πρόσθεσε ότι αν ένας χρήστης «ακολουθεί κάποιον τοπικό εκδοτικό οργανισμό ή μοιράζεται μια τοπική ιστορία, αυτή μπορεί πλέον να εμφανίζεται ψηλότερα στο News Feed».

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 × five =