Ο απώτερος σκοπός του packaging είναι η διαφοροποίηση στο ράφι

Η συσκευασία, αποτελεί προέκταση της στρατηγικής Marketing και συνδετικό κρίκο επικοινωνίας μεταξύ του brand και του καταναλωτή. Από την επιλογή του υλικού, τη σχεδίαση της ετικέτας και τη σχεδίαση της συσκευασίας, εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό η επιτυχία και καθιέρωση του ίδιου του brand στην αγορά.

Η σωστή συσκευασία αποτελεί βασικό στοιχείο διαφοροποίησης και καινοτομίας και κατά συνέπεια συγκριτικό πλεονέκτημα του προϊόντος.

→ Η επίδραση που ασκεί το packaging είναι καταλυτική!

Η εικόνα που αποπνέει η συσκευασία ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή του σε σχέση με κάποιο άλλο ανταγωνιστικό προϊόν, ακόμη και αν είναι χαμηλότερης ποιότητας. Κατά το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, απαραίτητη προϋπόθεση για τη διάκριση του προϊόντος στην αγορά, είναι η μελέτη και αξιολόγηση του ανταγωνισμού. Άκρως σημαντική ως διαδικασία, είναι η καταγραφή και η σε βάθος ανάλυση των ανταγωνιστών.

Επιπροσθέτως, η ανάλυση και αποτύπωση των καταναλωτικών συνηθειών του κοινού-στόχου και το πως αυτές διαμορφώνονται στα ανταγωνιστικά προϊόντα, μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη. Με ποιο τρόπο;

Εντοπίζοντας τις προτιμήσεις και μελετώντας τις ανάγκες των καταναλωτών, εστιάζοντας σε αυτές. Έτσι καταφέρνει μία συσκευασία να ενταχθεί στις συνειδητές αποφάσεις του εκάστοτε καταναλωτή και να ανταποκριθεί επιτυχώς στις απαιτήσεις αυτού.

Εσείς ενδιαφέρεστε για ένα μοναδικό σχεδιασμό συσκευασίας;

Αναζητάτε

έναν αξιόπιστο συνεργάτη;
Press to go back to top
DESIGNOUS | Creative Agency