Uncategorized

28 τακτικες Marketing για να αυξησετε τις πωλήσεις σας το καλοκαίρι!

Reading Time: 1 minute

Το καλοκαίρι αρκετές επιχειρήσεις βλέπουν πτώση στις πωλήσεις τους. Αυτό δεν χρειάζεται να συμβεί και στη δική σας. Πρέπει να κάνετε συγκεκριμένες ενέργειες για να το καταφέρετε. Ενέργειες που ίσως αποφεύγατε για διάφορους λόγους το προηγούμενο διάστημα ή αναβάλλατε λόγω φόρτου εργασίας.

Το πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε πριν αποφασίσετε να ξεκινήσετε οποιαδήποτε ενέργεια για βελτίωση των πωλήσεων σας, είναι πρώτα να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας σας. Ξέρουμε ότι αυτό μπορεί να είναι δύσκολο όμως πραγματικά αυτή η αλλαγή παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία σας. Αν στο παρελθόν το καλοκαίρι ήταν για τη δική σας εταιρεία μια περίοδος δύσκολη και προβληματική, διαφωνήστε και αποφασίστε ότι η φετινή θα είναι διαφορετική και πιο αποδοτική.

Ας δούμε πώς μπορούμε να το πετύχουμε. Συγκεντρώσαμε 28 τακτικές για αποτελεσματικό marketing ώστε να επιλέξετε ποια ή ποιες από αυτές ταιριάζουν στην επιχείρησή σας, στο αγοραστικό σας κοινό και σαφώς μπορούν να υλοποιηθούν σύμφωνα με τις υπάρχουσες οικονομικές σας δυνατότητες.

Πολλές από τις παρακάτω τακτικές μπορούν να πραγματοποιηθούν με πραγματικά ελάχιστο κόστος. Ακόμη και τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης έχουν «βάλει νερό στο κρασί τους» και μπορείτε να πετύχετε αρκετά καλές προσφορές.

1. Ιστοσελίδα (χαμηλό κόστος)
2. Social media marketing (ελάχιστο κόστος)
3. Τηλεφωνικές πωλήσεις σε υφιστάμενους και νέους πελάτες (ελάχιστο κόστος)
4. Email marketing (δωρεάν)
5. Αποστολή αλληλογραφίας σε στοχευμένο κοινό (ελάχιστο κόστος)
6. Article marketing (δωρεάν)
7. Διαφήμιση σε συγκεκριμένα portals και sites (ελάχιστο κόστος)
8. Διαφήμιση με Google Ads (Εξαρτάται. Συνήθως χαμηλό κόστος)
9. Διαφήμιση στο Facebook και στο LinkedIn (ελάχιστο κόστος)
10. Καταχώρηση σε συγκεκριμένα περιοδικά (υψηλότερο κόστος)
11. Fax marketing (δωρεάν)
12. SMS marketing (ελάχιστο κόστος)
13. Καταχώριση σε εφημερίδες (χαμηλό κόστος)
14. SEO (Search Engine Optimazation) (χαμηλό κόστος)
15. Ραδιοφωνικά spot (υψηλό κόστος)
16. Τηλεοπτικά spot (υψηλό κόστος)
17. Μοίρασμα διαφημιστικών ή ενημερωτικών φυλλαδίων (χαμηλό κόστος)
18. Συνεργασία με άλλους επαγγελματίες για ανταλλαγή πελατολογίου (δωρεάν)
19. Συμμετοχή σε deal sites (ελάχιστο κόστος)
20. Affiliate marketing (ελάχιστο κόστος)
21. Συμμετοχή σας σε συγκεκριμένες ομιλίες ή εκδηλώσεις (δωρεάν)
22. Mobile marketing (υψηλό κόστος, ακόμη…)
23. Προώθηση της εταιρείας σας μέσω ενός blog (δωρεάν)
24. Αξιοποιήστε το Slideshare (δωρεάν)
25. Διοργανώστε ένα δωρεάν σεμινάριο ή webinar (χαμηλό κόστος)
26. Κάντε networking (ελάχιστο κόστος, πολλές φορές δωρεάν)
27. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα συστάσεων (ελάχιστο κόστος)
28. Κάντε κάποιες δωρεές προϊόντων ή υπηρεσιών σας και ενημερώστε τον κόσμο για αυτό (κόστος ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.)

Ο σκοπός της λίστας αυτής είναι να σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας. Υπάρχουν πολλά άλλα και αρκετά εξειδικευμένα ανάλογα με την αγορά όπου δραστηριοποιείστε. Όπως διαπιστώνετε όμως, τα παραπάνω είναι αρκετά. Είναι εκεί και σας περιμένουν να τα αξιοποιήσετε. Αν δεν το κάνετε, οι πιθανότητες το φετινό καλοκαίρι να είναι καλύτερο από τα προηγούμενα, σίγουρα θα είναι λίγες.

Αν περιμένετε από εξωτερικούς παράγοντες – κράτος, Ευρωπαϊκή Ένωση κλπ.- να βοηθήσουν ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις της δικής σας επιχείρησης, δυστυχώς, είναι αβέβαιο ότι θα συμβεί. Οι συγκεκριμένοι είναι ελάχιστοι αν όχι ανύπαρκτοι στη χώρα που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε. Οι εποχές έχουν αλλάξει και σήμερα περισσότερο από ποτέ δεν πρέπει να υπολογίζουμε σε αυτούς για την επιβίωση και την ανάπτυξη της επιχείρησής μας.

Ολοκληρώνοντας τη συμβουλή μας θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε κάτι τελευταίο αλλά σίγουρα βασικό για το marketing. Οποιαδήποτε τακτική marketing κι αν ακολουθήσετε, μην παραβείτε τον κανόνα που ισχύει στο χώρο αυτό. Για να είναι αποτελεσματική μια ενέργεια marketing, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή, πρέπει να υπάρχει συνέχεια και συχνότητα. Δοκιμάστε κάποιες από αυτές και δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται ακόμη και αυτή τη «δύσκολη» καλοκαιρινή περίοδο.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3 − two =