Uncategorized

16 Ενδιαφεροντα Στατιστικα για την Ελληνικη Ιντερνετικη Πραγματικοτητα

-90% των χρηστών smartphone, πραγματοποίησε κάποια ενέργεια, μετά από αναζήτηση τοπικών επιχειρήσεων.

-61% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα έχουν ιστοσελίδα.

-1 στους 2 αγοραστές, βλέπουν πρώτα online video, και 65% θα ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν από μια επιχείρηση που έχει video με παρουσίαση του προϊόντος.

-2x ο αντίκτυπος ενός brand, όταν οι καταναλωτές βλέπουν μια διαφήμιση στο youtube σε αντίθεση με μια διαφήμιση που βλέπουν στην τηλεόραση.

-94% έχει αναζητήσει τοπικές πληροφορίες από το κινητό, και το 69% επισκέφθηκε την τοπική επιχείρηση κατόπιν αναζήτησης από το κινητό τηλέφωνο.

-57% από όσους έχουν δει κάτι στην τηλεόραση, έχουν ψάξει να το βρουν στο διαδίκτυο.

-50% πραγματοποιεί αγορές από το κινητό, τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα.

-76% των διαφημιζόμενων, θα ήθελαν οι offline πελάτες τους να γνωρίζουν για τις δυνατότητες των online υπηρεσιών τους.

-98% όσων επισκέπτονται μια ιστοσελίδα δεν πραγματοποιούν αγορά (το ποσοστό μειώνεται με χρήση remarketing).

-57% των online πελατών ενός eshop, θα το εγκαταλείψει μετά από αναμονή 4 δευτερολέπτων, ενώ το 80% δεν πρόκειται να επιστρέψει ποτέ ξανά.

-35% των χρηστών smartphone, έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά από το κινητό τους τηλέφωνο.

-3x περισσότερες αγορές έχουν προϊόντα σε eshop, με video του προϊόντος.

-81% των online πελατών ενός eshop, αγοράζουν μετά από ενημερωτικό newsletter που έλαβαν.

-72% των κατόχων tablet πραγματοποιεί αγορές από το tablet, σε εβδομαδιαία βάση.

-1 στους 3 αγοραστές, χρησιμοποιούν το smartphone τους, για να βρουν πληροφορίες, ενώ βρίσκονται στο κατάστημα.

-88% είναι η αύξηση των κλικ που γίνονται σε διαφημίσεις απ’ ότι στα οργανικά αποτελέσματα, κατά την πραγματοποίηση αναζήτησης από κινητά.

Πηγή