Untitled Design (13)
Uncategorized

Πως θα ενισχύσετε το SEO μέσα από τα social media της επιχείρησης σας;

Reading Time: 1 minute

Το social media marketing  και το SEO είναι δύο στενά συνδεδεμένες στρατηγικές, οι οποίες στοχεύουν στο χτίσιμο μιας ελκυστικής εταιρικής παρουσίας που θα προσελκύσει όλο και περισσότερους οπαδούς. Δεδομένου ότι τα κοινωνικά μέσα βασίζονται σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και σε μια ορατή και ισχυρή παρουσία του brand σας, οι προσπάθειες που ξοδεύετε για το SEO της επιχείρησης σας μπορούν να βελτιώσουν διπλά την απήχηση σας στα social media και αντίστοιχα η κοινωνική σας παρουσία στα social media θα βελτιώσει την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης.

Παρακάτω θα βρείτε έξι πρακτικές κοινωνικών μέσων που δείχνουν πώς θα ενισχύσετε αποτελεσματικά το SEO σας.

1.Αυξάνοντας τον αριθμό των ατόμων που ακολουθούν τα social media της επιχείρησης σας. Ο συνολικός αριθμός των οπαδών που περιέχουν τα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας έχει σημαντική επίδραση στην κατάταξη σας. Μια εταιρεία με 100 οπαδούς στο Twitter δεν θα λάβει την ίδια σειρά κατάταξης μιας μεγάλης εταιρείας με ένα εκατομμύριο Facebook και ένα εκατομμύριο Twitter οπαδούς. 

2.Χρήση εξωτερικών συνδέσεων (links). Τα κοινωνικά μέσα είναι επίσης χρήσιμα επειδή ενθαρρύνουν περισσότερους εξωτερικούς ιστότοπους να συνδεθούν με το περιεχόμενό σας και όσο πιο ποικίλες εξωτερικές συνδέσεις (links) έχετε, τόσο περισσότερη εξουσία θα αποκτήσετε στα μάτια της Google. Φυσικά, πρέπει να έχετε υψηλής ποιότητας, έγκυρο περιεχόμενο για να ξεκινήσετε. Διαφορετικά, δεν θα έχετε τίποτα να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε συνδέσμους.

3. Βελτιστοποίηση των δημοσιεύσεων σας για αναζητήσεις. Η Google τείνει  να ευνοεί τις δημοφιλείς ενημερώσεις κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Αυτό μπορεί να είναι ένα βίντεο, ένα infographic, ή ακόμα και μια σύνδεση με ένα λεπτομερές άρθρο. Ό,τι και αν είναι, πρόκειται να χρησιμεύσει ως βάση σας, και θα πρέπει να έχει τίτλο με έναν ακριβή, περιγραφικό τρόπο. Στη συνέχεια, όταν το δημοσιεύετε, πλαισιώστε το με κείμενο που έχει βελτιστοποιηθεί για το συγκεκριμένο τύπο αναζήτησης.

4. Η επίδραση στο social sharing. Tο social sharing συμβάλλει στην διάδοση του brand σας με τον ίδιο τρόπο που κάνουν οι εξωτερικοί σύνδεσμοι. Στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, κάθε ένδειξη για μια επαληθεύσιμη εξωτερική πηγή που επικυρώνει το brand σας ή το περιεχόμενό σας αποτελεί λόγο για μια μικρή βελτίωση στο κομμάτι αυτό. Έτσι, εάν μπορείτε να πάρετε πέντε άτομα για να μοιραστείτε την πρόσβασή σας στο Facebook, αυτό είναι υπέροχο, αλλά αν μπορείτε να πάρετε 1.000 άτομα για να το μοιραστείτε, αυτό είναι ακόμα καλύτερο.

5. Δημοσιεύσεις με τοπικό αντίκτυπο. Τα κοινωνικά μέσα παρέχουν επίσης την ιδανική ευκαιρία να συμμετάσχετε στην τοπική κοινότητα, αποστέλλοντας σήματα τοπικής εξουσίας στις μεγάλες μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν μερικοί τρόποι να το κάνετε αυτό, αλλά οι δύο πιο εύκολοι κάνουν ενημερώσεις κάθε φορά που η εταιρεία σας συμμετέχει σε μια τοπική εκδήλωση και αλληλεπιδρά με άλλες τοπικές μάρκες και ιδρύματα σε κοινωνικά μέσα.

6. Αύξηση της ευαισθητοποίησης της μάρκας (brand awareness). Αυτό μπορεί να μοιάζει περισσότερο με ένα πλεονέκτημα επωνυμίας από ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα SEO, αλλά το όφελος SEO είναι σημαντικό. Η αύξηση της φήμης σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μέσω της αυξημένης εμπλοκής και της υψηλής ποιότητας προβολής περιεχομένου, θα οδηγήσει σε αύξηση της παρουσίας του brand σας σε απευθείας σύνδεση. Αυτή η αυξημένη παρουσία του brand σας θα οδηγήσει σε περισσότερες επώνυμες αναζητήσεις στο Google και οι πιο αναγνωρισμένες αναζητήσεις που λαμβάνει το σήμα σας, τόσο υψηλότερη είναι η πιθανότητα να ταξινομηθεί για λέξεις-κλειδιά μη επώνυμες.

Και να θυμάστε όσο  καλύτερη εμπειρία δίνετε στους χρήστες σας, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξη στην Google!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

five × 2 =