Uncategorized

Γιατί να δημιουργήσω σελίδα αφού έχω τα social media;

Reading Time: 1 minute

Συχνά συναντάμε μια εύλογη ερώτηση που απασχολεί ένα μεγάλο μέρος των πελατών μας.

Γιατί να δημιουργήσουν ένα καινούριο website από την στιγμή που μπορούν να προβληθούν το ίδιο αποτελεσματικά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα που δεν κοστίζουν και τίποτα;

Στην ερώτηση αυτή, απαντάμε με 4 λογικά επιχειρήματα:

Η ιστοσελίδα είναι ιδιοκτησία σας ενώ τα social media όχι

Οποιαδήποτε στρατηγική και αν εφαρμόζετε στα social media, ποτέ δεν θα μπορέσετε να την υλοποιήσετε με τους δικούς σας όρους καθώς τα social media υπόκεινται σε περιορισμούς και έλεγχο. Ουσιαστικά, αυτό που συμβαίνει με τα social media, είναι ότι νοικιάζουμε χώρο από αυτές τις εταιρείες, ορίζοντας οι ίδιοι τους όρους του συμβολαίου. Αναλογιστείτε επίσης ότι με το να στηρίζετε την διαδικτυακή σας παρουσία μόνο στα κοινωνικά δίκτυα,είναι κάτι επίφοβο καθώς κάποια μέρα μπορεί να χάσετε τα πάντα. Δύο από τα πιο γνωστά παραδείγματα είναι το MySpace και το Geocities. Το MySpace έχει σχεδόν εξαφανιστεί, ενώ πριν λίγα χρόνια ήταν εξαιρετικά δημοφιλές. Το Geocities, όπου ο κάθε ένας μπορούσε να στήσει το δικό του website δωρεάν, έκλεισε ενώ φιλοξενούσε σχεδόν 40 εκατομμύρια websites.

Μηχανές αναζήτησης και SEO

Το search engine optimization (SEO) είναι πολύ σημαντικό για την εύρεση μιας επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης (πχ. Google). Αυτό το πετυχαίνετε με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που θα στοχεύσετε, μέσα από το εταιρικό σας site, έτσι ώστε να σας βρίσκουν πιο εύκολα οι δυνητικοί σας πελάτες, σε αντίθεση με τα κοινωνικά δίκτυα που δεν σας παρέχουν αυτή την δυνατότητα.

Στατιστικά στοιχεία

Αν και τα social media παρέχουν αρκετά στατιστικά στοιχεία (θα βρείτε αρκετές πληροφορίες στο facebook insights), δεν είναι σε θέση να προσφέρουν τις απεριόριστες δυνατότητες που παρέχει το Google analytics ή το HubSpot. Με όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που παίρνετε από αυτές τις πλατφόρμες μπορείτε να προσαρμόσετε ή και να βελτιώσετε την οποιαδήποτε προωθητική σας στρατηγική μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Επικοινωνία

Σίγουρα θα πιστεύετε ότι η επικοινωνία στα social media ενδείκνυται και ότι ίσως είναι το καλύτερο μέσο για να την ενθαρρύνει. Αυτό είναι εν μέρει σωστό από την πλευρά του χρήστη, τι γίνετε όμως στην περίπτωση που θέλετε εσείς να στείλετε ένα email στους twitters- followers σας? Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν γίνεται.

Ένα εταιρικό website σας επιτρέπει να συλλέξετε πληροφορίες από τους επισκέπτες του και να διαλέξετε εσείς τον τρόπο που θα επικοινωνήσετε μαζί τους, είτε αυτός είναι το email, το facebook, είτε και τηλέφωνο επικοινωνίας!

Μια ακόμα βασική λειτουργία των social media είναι να πληροφορούν και να στέλνουν τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους όπου εκεί είτε θα κάνουν κάποια αγορά ή θα κατατοπίζονται για οποιαδήποτε απορία προκύπτει που δεν μπορούν να βρουν στα social media. Ουσιαστικά, η παρουσίαση της εταιρείας σας με την μορφή εταιρικής σελίδας αποτελεί μια ολοκληρωμένη εμπειρία που παρέχεται στους επισκέπτες και καλύπτει μεγάλο μέρος της βιωματικής επαφής με την ίδια την εταιρεία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

eight − one =