Uncategorized

Έχετε αναρωτηθεί γιατί οι 9 στις 10 επιχειρήσεις χάνουν το παιχνίδι στο Facebook;

Πολλές φορές ερχόμαστε σε επαφή με πελάτες οι οποίοι αναλαμβάνουν να στήσουν από μόνοι τους την επαγγελματική τους σελίδα και να τη διαχειριστούν, υποστηρίζοντας ότι είναι κάτι εύκολο και προσιτό. Στην πορεία της λειτουργίας της όμως, βλέποντας τα στατιστικά, προβληματίζονται και αναρωτιούνται γιατί δεν αυξάνονται οι fans τους όσο θα έπρεπε ή γιατί οι δημοσιεύσεις του δεν έχουν αρκετά likes ή εν τέλει γιατί δεν έχω νέους πελάτες από το facebook?
Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 95% των επαγγελματικών σελίδων είναι ελλιπείς ως προς τις πληροφορίες που πρέπει να παρέχουν και την προβολή της εικόνας της επιχείρησης.

Τα λάθη που συναντάμε συχνά και συνηγορούν στην παραπάνω έρευνα είναι τα εξής:

Σωστές εικόνες
Οι εικόνες που ανεβαίνουν θα πρέπει να είναι προσεγμένες (να ταιριάζουν με την εικόνα που βγάζετε προς τα έξω), καλής ποιότητας, με τη σωστή ανάλυση, στις σωστές διαστάσεις και στα σωστά χρώματα. Ιδιαίτερη προσοχή στην εικόνα προφίλ και στην εικόνα εξωφύλλου, που πρεσβεύουν πλήρως την φιλοσοφία της εταιρείας σας.

Σελίδα και όχι προφίλ
Συνηθίζεται οι επιχειρηματίες να δημιουργούν προσωπικό προφίλ και όχι σελίδα για την επιχείρηση τους κάτι που στην συνέχεια θα τους το απαγορεύσει το ίδιο το facebook όταν θα διαπιστώσει ότι λειτουργεί σαν επαγγελματική σελίδα.

Προσέξτε τα υπερβολικά tags

Εάν έχετε ταγκάρει πολλούς fans σας, σε videos, posts, φωτογραφίες που ανεβάζετε, να ξέρετε ότι είναι αρκετά επικίνδυνο καθώς μπορεί να κάνουν αναφορά για ενοχλητικό περιεχόμενο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να θέσετε τη σελίδα σας υπό επιτήρηση από τους τεχνικούς του facebook. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να είστε προσεκτικοί ως προς τις ενέργειες σας που το facebook αντιλαμβάνεται ως spam.

Αφιέρωση χρόνου

Η διαχείριση της σελίδας απαιτεί χρόνο, μελέτη και συνέπεια και επαγγελματισμό. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε τις σχέσεις σας με τους υπάρχοντες fans σας αλλά και να χτίσετε καινούριες με νέους χρήστες. Αυτή η επικοινωνία απαιτεί μια συστηματική επαφή και ενημέρωση του λογαριασμού. Επίσης, αν κάποιος στείλει ένα μήνυμα στη σελίδα σας και εσείς απαντήσετε μετά από κάποιες μέρες ή και ποτέ είναι πολύ πιθανό να τον χάσετε και από fan και από πελάτη.

Η ενασχόληση και η αποτελεσματικότητα στο facebook απαιτούν πολύ χρόνο και αν σας ενδιαφέρει σοβαρά η προώθηση στο facebook, τότε πρέπει να σκεφτείτε σοβαρό το ενδεχόμενο να αναθέσετε την επαγγελματική σας σελίδα σε ειδικούς που μπορούν να το κάνουν για εσάς και να σας εγγυηθούν τα αποτελέσματα.
Στο designous είμαστε σε θέση να αναλάβουμε πλήρως την διαχείριση των social media της επιχείρησης σας, εκμεταλλευόμενοι την γνώση και την εμπειρία μας όλα αυτά τα χρόνια στο κομμάτι της σωστής προβολής, δίνοντας παράλληλα έμφαση στα μετρήσιμα αποτελέσματα και στην εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

three × five =